Kalundborg Havn søsætter nu kampagnen, ”Plads til ambitioner”, der skal bidrage til at fylde vækst i de ekstra kvadratmeter, der lige nu tager form vest for Asnæsværket i Kalundborg Fjord. Kampagnen retter sig mod havnebrugende virksomheder og andre brancheaktører, der kan få gavn af de mange fordele, som følger i kølvandet på opførelsen af Ny Vesthavn. Kampagnen skal promovere det vestsjællandske havneområde som det oplagte sted at etablere sig, hvis man som havnebrugende virksomhed har behov for plads, fornuftig infrastruktur og stærk søforbindelse til internationale markeder ikke mindst takket være det 15 meter dybe vand

Ved hjælp af målrettede annoncer i en række større danske erhvervsmedier, displayannoncering, aktivering af sociale medier og en toptunet landingpage vil Kalundborg Havn således bringe sig in top of mind hos relevante aktører, der gennem kampagnen præsenteres for havnens gunstige faciliteter. Kampagnen tager afsæt i styrkekort som sund infrastruktur til lands og til vands, lempelig lokalplan, erhvervsvenlig kommune, toptunede faciliteter, dybt vand og masser af plads. Kampagnen ledsages af en solid PR-indsats, der ligeledes sætter fokus på havnens unikke beliggenhed og enorme kapacitet. Kampagnen lanceres mandag den 5. februar på det danske, tyske og internationale marked. Se mere her.

Scroll to Top